Cariere

Dorești un loc de muncă unde vei fi apreciat?

SPECIALIST CUSTOMER SERVICE

Post disponibil: Bucuresti

 Candidatul ideal 

  • Absolvent studii superioare (de preferinta Stiinte economice)
  • Minim 2 ani experienta in domeniul customer service / logistica / call center / comercial / achizitii
  • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
  • Atentie la detalii, atitudine orientata catre client, capacitate de adaptare la cerintele clientului
  • Rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, proactivitate
  • Foarte bune cunostinte de utilizare calculator, constituie avantaj experienta utilizare SAP
  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Cunostinte limba engleza – nivel mediu

 Descrierea jobului

  • Mentine legatura cu reprezentantii de vanzari si clientii, in vederea gestionarii functiilor de pre si post-vanzare
  • Opereaza in SAP toate documentele suport pentru comenzile primite
  • In vederea imbunatatirii satisfactiei si a relatiei de colaborare furnizor – client, depune toate diligentele pentru a asigura servicii de suport clienti (Customer Service) la un nivel inalt de calitate
  • Gestioneaza si solutioneaza solicitarile si plangerile clientilor via email / telefon, in cel mai scurt timp posibil si cu maxima acuratete
  • Asigura suport pentru vanzarea si executarea livrarilor, precum si in procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de pret etc
  • Se asigura de intelegerea corecta de catre client a informatiilor despre produse si oferirea de informatii suplimentare despre respectivele produse
  • Furnizeaza oferte de pret ca raspuns la cererile clientilor
  • Monitorizeaza termenele de livrare a comenzilor, pentru a asigura predarea la timp, catre client, a produselor
  • Asigura suport in procesul de depozitare, transport, executie contracte
  • Informeaza clientii / agentii de vanzari, dupa caz, cu privire la data livrarii si statusul comenzii, in avans
  • Contacteaza clientii cu privire la eventuale cereri de anulare / reziliere contracte pentru a determina cauzele si a initia posibile masuri corective

AREA SALES MANAGER

Posturi disponibile:
Area Sales Manager Giurgiu
Area Sales Manager  Olt
Area Sales Manager Teleorman
Area Sales Manager Constanta si Tulcea
Area Sales Manager Galati
Area Sales Manager Prahova si Dambovita
Area Sales Manager Buzau
Area Sales Manager Vrancea

 Profil candidat

  1. Denumire pozitie: Reprezentant Zonal Vanzari&Achizitii
  2. Forma contractuala-Contract de munca perioada nedeterminata, cu 3 luni perioada de proba conform legislatiei muncii;
  3. Departament: Comercial
  4. Raportare directa ierarhica: NSM;
  5. Tip studii: Universitate, studiile agronomice reprezinta un avantaj;
  6. Experienta: minimum 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
  7. Buna cunoastere a sectorului agribusiness in zona alocata reprezinta un avantaj;
  8. Disponibilitate la deplasari;
  9. Permis de conducere categoria B;
  10. Cunostinte operare PC.
  11. Pachet salarial oferit : salariul net fix in functie de experienta profesionala in domeniu, bonus in functie de atingerea obiectivelor setate, instrumente lucru: masina, telefon.

 Abilităţi

  • Bune abilitati de relationare si comunicare;
  • Excelente abilitati de vanzare si negociere;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii;
  • Flexibilitate, rezistență la stres, adaptabilitate în situații noi;
  • Responsabilitate;
  • Autonomie in organizarea activitatii;
  • Integritate;
  • Capacitate de lucru in echipa, implicare, proactivitate.

Descrierea jobului:

  • Promovarea brandului si portofoliului de produse ale companiei la nivel de fermier in zona alocata si  inchiderea vanzarii in urma promovarii;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari in regiunea alocata;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii existenti, prospectarea pietei si extinderea portofoliului de clienti;
  • Cunoasterea si respectarea politicii comerciale;
  • Planificarea vizitelor la clienti si oferirea de consultanta catre acestia;
  • Urmarirea respectarii termenelor de plata de catre clienti;
  • Initiaza cresterea volumului de achizitii cereale conform normelor anuale;
  • Furnizeaza informatii exacte despre piata locala privind: Identificarea participantilor la piata (consumatori, furnizori, integratori, prestatori de servicii logistice etc);
  • Gestioneaza baza de date a clientilor, si admnistreaza portofoliul de clienti;
  • Organizeaza logistica regionala si realizarea acesteia in limitele prevazute de coordonatorul de logistica/operatiuni;
  • Gestioneaza relatia cu clientii/contracte, riscul implicit si costurile de executie a contractului vs. estimari;
  • Identifica si urmareste oportunitatile pentru companie in regiunea alocata;
  • Participarea la evenimentele de business/marketing care au loc in zona alocata;
  • Participarea la sedintele nationale de vanzari din cadrul companiei;
  • Respectarea regulilor interne ale companiei
Scroll to top